Dagen från morgonen!

08:00 / Jenni kommer hem till mig för att chilla. Vi röker några cigg och tar det lugnt sen så bestämmer vi oss för att dra till Sumpan och testa dom andra solarierna! Jag solade 30 minuter, Jenni pallade inte sola. Sen gick vi runt bara och tog det lugnt. Inget mer med det!


Yeah!


Såg denna fula jävel. Det fulaste jag sett!

11:00 / Vi hämtar mat hos min mamma och går hem till mig och lagar den. Vårullar och kyckling. Sen så chillade vi bara och mötte upp Tettan. Tog några cigg, inget märkvärdigt!


Tettans hund. 2pac..

14:00 / Jag och Jenni drar hem till Danijela och Niko, softar tar några cigg, vi såg på halva filmen baksmällan (Jag fattade ingenting av filmen) Sen gick vi och hämtade Andjela (Danijela och Nikos dotter) Sen drog vi och hämtade min lillebror) Vi gick tillbaka hem till Danijela och såg en annan film som hette Död Snö (Vilket sög) Det handlade om Zombisar.

19:00 / Vi drar och och möter, Tettan, Valle, Adiam, Chayma. Chillar, pratar röker!


Tettan!



Min dag intresant? Neeej!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0