Detta kommer aldrig ske!



1. Jag vaknar upp och kollar mitt saldo på mitt bakomatkort, och det står att jag har under 100 kronor. Jag blir ledsen och kan inte köpa någonting, så jag bestämmer mig för att låsa in mig i rummet och börja skära mig och söka uppmärksamhet!
2. Min blogg blir avstängd igen. Men denna gång bestämmer jag mig för att sluta blogga, eftersom jag inseer att jag gjort mitt i bloggvärlden. Ingen vill ju ändå läsa om mig och mitt patetiska liv och hat mot andra människor!
3. Jag går på fjortis-ställen och får en tårta i ansiktet. Folk vill bara jävlas med mig och splash mitt i ansiktet. Jag köper en tårta och slänger tillbaka i ansiktet på människan! Ja för jag sjukner ju lika lågt som alla små fjortisar :)


Ursäkta men mina Paint Skills är inte så bra!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0