Drar till Gullmars ;)

Hej raring, allt bra med just dig? med mig är det som vanligt typ fina fisken. Jag känner mig fett hypad på fest och det ska bli av som fan jag ska ramla om kull. Hej jag mår bra? Jenni ligger nu och sover i min säng och jag bloggar. Snart ska vi gå upp, jag ska färga håret svart och Jenni ska blondera sitt hår. Sen så ska vi dra görmodligen till gullmarsplan vid 10. Supa skallen av mig, det är jag värd va? Ni tycker säkert jag är sjuk i huvudet som dricker på vardagar, men jag tycker ni är sjukare som läser min blogg. Så jag tycker det jämnar ut sig, bättre du håller käften stängd. Imorgon kommer bilder från Grönan ;) Puss vi hörs imorgon raring!


Shu?


Fick även hem Tandblekning från Dentaworks dom har bara fått bra recensioner om sina produkter. Ska bli kul och se resultatet. Men ska inte sätta igång med det nu utan ska göra det nästa vecka. Denna vecka är Alkoholens vecka. Så efter det... Kolla in Dentaworks produkter här! Billigt och effektivt!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0