En lyckoström av välbefinnande & ledsenhet....

Ligger hemma i sängen och lyssnar på musik, just i den sekunden som mitt smile kommer fram så dras utrycket sakta tillbaka, det är nämligen en lugn & vacker låt som spelas. Jag sjunker ihop till en liten boll och drar över mig täcket, tänker tillbaka på allt negativt samt positivt som hänt i mitt liv. När dessa stunder inträffar så gör det mig bara starkare mentalt. Men det måste inträffa i rätt sekund och läge, alltså inte så ofta, men nu gjorde det, och jag känner mig starkare och mindre sårbar, för alla kan ju vara sårbara. Just nu har jag en massa saker som jag verkligen ser fram emot. och ingenting ska kunna stoppa mig, det är jag bara jag som gäller, det gäller att tänka så. Man ska absolut inte låte psyket bryta ner en.. Detta är fan och med ej vanligt för mig och skriva, känner mig mest dum som skriver detta, förmodligen inget ni vill läsa om heller. Yeah Yeah whatever!! hörs senare!!!



Här är låten som jag lyssnade på!
(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0