Fail Fail Fail Robert Potatison!



Jag pratar film med min moster. Hon nämnde att snart kommer den nya Twilight filmen ut på bio. jag suckar med ögonen och tänker. Nej bara inte min moster är besatt i honom! Jag orkar verkligen inte fler människor prata om honom. Som jag skrev innan om honom, han är fett ful! Vad är det fina i honom? Tjejer som dör för honom, har ni ens träffat honom? Ni blir kär i en skådespelare som typ bara gjort en enda film lixom. Men det är ju typiskt fjortistjejer det!

1: Han är blek, Att vara blek är inte snyggt. Bleka ser ut som om dom inte mår bra! Kanske han har blekt ananalen oxå! Hahahaha. 2: Han har råttfärgat hår, och det är så jävla fult så att det inte är sant! 3: Robert Potatison ser ut som att vara en knarkare, och vad fan e då det aktraktiva med honom? please answer me!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0