Hahahahaha min kompis är skööön!

Nyss kommit hem! Har köpt den saken på den blurrade bilden, ni får se senare! Gosh i love to have money ;) Men iallafall så sa en kompis till mig något jätte roligt om Muuir, jag dog verkligen

På Resturangen..
Muuir: Har ni  dubbelsittsiga stolar? Min gött är stor som ni ser :-)
Ägaren: Tror du på allvar att vi skulle tillåta att förlora kunder på för att du ska ha en extra plats?
Ägaren: Om det nu är ett problem att du inte finner extra plats på stol, så kanske du ska tänka på vad du stoppar i din mage!

På Tåget..
Muiir: Ursäkta konduktörn har ni dubbelsittsiga säten? Min gött är stor som ni ser :-)
Konduktörn: Tror du på allvar att vi ska låta människor stå på tåget när det är propfullt endast för att du behöver dubbelsittsiga säten?


Förstår varför du inte vill på Ung08! ;-)

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0