Hon är H*ra

Det fanns en låt som jag gillade för några år sedan, Den låten hette Never had a dream come true. Jag gillade den jätte mycket i början, men för varje gång jag hörde den blev jag bara mer och mer irriterad. Jag undrade varför det bara var hon som sjung, så jag sa att hon var hora. Jag visste ju inte var det var för något utan sa det bara. Sen efter ett par år så hörde jag låten igen och sedan dess så är jag besatt av den. Den är så jävla fin!




I've never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0