Jag förstår.....

Kissie dricker mycket alkohol, so do i! Folk säger att man kan ha lika roligt fast man inte dricker, och att man bara blir dum och börjar slåss och bla bla bla. Det är ju fel till en viss del. Alkohol kan ge en dubblare rolighet lätt! Du blir mer öppen, vågar mer. Alla behöver inte bli våldsamma. Jag vet själv tillexempel vart min gränse går för det mesta förutom. *Jag älskar Vodka Cranberry, den är så jävla god så det blir svårt att kontrollera, Sprit smaken försvinner direkt, och du klunkar det som det vore saft. Jag kan max MAX dricka 2 drinkar sen om jag skulle ta den tredje så spyr jag, det är så jävla svårt att ha kontroll över drinkarna. Men med Malibu som jag också älskar vet jag vart gränsen går så även också Cider, Öl och andra Likörer. Jag kan dricka 5 starköl och mår som allra bäst. 5 stark cider. och 2 flarrer vit! Sen räcker det. Och man kan väll säga att jag inte är den som dricker ett glas på e halvtimme, jag kan dricka upp en hel flaska på 5 minuter. Då blir man bra berusad och lagom flumm i någon timma, sen tar jag nästa osv :) Jag tycker inte Alkohol ska vara så tabu!

Sen finns det ju en bloggare (han skriver själv detta) att han börjar bråka och breaka upp med kompisar som han tycker om. Om man då är i det stadiet så bör man ju tänka efter om det är värt att dricka alkohol. man får tänka lite, vad är viktigaste vänner eller alkoholen. Jag tycker självköart att vänner är viktigare, men jag har inget problem med det där. Tänker ni efter så vet ni nog vem jag snackar om!



(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0