Jag märker själv, eller vad tycker ni?

Jag skrev ett inlägg förrut, där jag frågade er hur ofta ni tycker det är lagom för mig att blogga, månag svarade 7 inlägg per dag. Jag har nu testat det i några dagar, och kvalitetn blir bara sämre och sämre, eller är det bara jag som uppfattar det så? Kanske ska jag återgå till migg normala bloggande på cirka 3-4 inlägg per dag, ungefär som Kenza. Det känns som det skulle bli bäst så. Jag bombar på med inlägg tills nästa måndag som kommer, och jag kommer ta åt mig av det ni skriver i detta inlägg. Tycker ni det är för mycket med 7 inlägg + mer så kommer jag minska ner och motsatsen! Nu är jag iallfall skit trött och ska ta och gå och sova fast först kolla lite på tv! Tjingeling!


(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0