Jag ska ge dig ett tips Amir!

Hur många gånger har jag inte skrivit om Amir och hans fettma/Övervikt (vet ej vad det kallas? Jo säkert hundra gånger! och jag vet att han kollar in min blogg för att han är avundsjuk på hur jag ser ut. Jag är snygg lixom, Han ser ut som en ko! jag tror nog han lider av svåra deprisioner, och jag kan förstå honom, för vem vill se ut så? Ingen ingen vill se ut som honom! Jag tror han kan ta och testa dessa diet former. Om han nu pallar trycket för de, för han har väll en förkärlek till mat :D ??

1: Naturdiet / Nutrilett´(byt ut ett mål om dagen, dock inte frukost!
2: Han bör minska sina portioner med mat!!
3: Äta mer sallad.
4: Sätta upp mål.
5: Sta mindre kolhydrater, men ej ta bort dom helt!
6: han bör halvera sitt intag av Chai Latte!

Om nu inget av detta skulle nappa på honom, eller om han inte klarar frestelserna för mat, ja då finns det inget mer man kan göra, jo och det är att besöka denna hemsida och boka tid! Det var mina tips! Amir kom igen nu ;)'



(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0