Jag tycker han ser ut som ett slusk!

Han gillar att umgås med 5 år yngre tjejer en hans egna ålder. Åldern ska inte spela någon roll. Men jag tycker ändå på något sätt att han kan hitta vänner i sin egna ålder. Föräldrarna måste ju undra varför dom umgås med honom som är 5 år äldre. Det skulle iallafall min mamma göra tror jag. Han är ingen bra förebild för dom heller, Han dricker ganska mycket och att dra ner dom i den skiten är väll inte så bra? Alla vet säkert att jag snackar om Amir Akrouti, Paulina Danielsson, Steffi, och Desiree Nilsson. Sen vet väll alla om att Amir går från den ena till den andra? Amir var ju först vän med Kenza, Kenza tyckte Amir förändrades som person och dom slutade umgås, Sen var det Kissie och Amir (Jag tycker det var bra gjort av Kissie som sa upp vänskapen med honom. Hon insåg väll att han var en bluff! Mycket beröm till Kissie, Nu är det Amir och Paow, Snart så kommer det gå åt skogen kan jag tro. Amir kör ett falskspel, han umgås med dom som har större bloggar en honom, och sedan försöker fiska till sig extra läsare. Mycket fult spel.


Desiree / Amir slusk?

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0