Jag tycker vi ska hylla BK:s nya design och bilder.

Det är inte ofta man ser bilder på Anna Maria / Mia. Nu har dom fått ny design på Stureplan. Jag tycker det ser mycket snyggare ut nu samt lätt navigerat. Inte för att det var så mycket förändring. Jag tycker dom ser mycket bra ut, och förstår inte varför dom blir kallade för tanter. När man kommer in på deras blogg så ser det ut som en fight mellan Blondin och Brunette. Självklart är jag en Brunette lover. Men Blondinen ser inte så ful ut hon heller. Tror inte hon har sin hårfärg som sitt yrke. Fast jag hittade en liten detalj som jag stör mig på i deras blogg, och det är den lila text länkningen, jag tycker det blir förvirrande! Sista meningen nu: Grattis till era fina nya bilder samt design :)

Stjärnorna la jag till ;) För dom är ju stjärnor?

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0