Jävla blogg ( Jag är sur )



Alla har väll förstått. Jag, Kissie, och några andra har ju blivit bortagna från Blogg(se) hemsida. Anledningen var ju för att jag bröt mot några av deras jävla lagar. Kissie tog borts för att hon var med i Spotlife (vad hon själv sagt), men om dom kan plocka bort mig från Listan så kan dom väll åtminstonde ta bort deras reklam från min blogg. För de pengarna som dom får för min blogg är säkert smutspengar för störda läsare. Dubbelmoral. Jag vill inte blogga här längre. Dom drar in mig tror dom. Jag vill inte ha kvar den här jävla bloggen. Det är fittig stil. Ge mig tillbaka publiciteten! Annars så.. jaa skriver jag så grova saker igen så jag blir avstängd igen! ;)


Här var den riktigta listan som inte ens existerar längre :(

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0