Jävla helvetes hor bankomat kort!

Drog ner till centrum för att köpa busskort. Sen skulle jag in på PB och köpa en Vitamin Well, jag trodde jag skulle skämams ihjäl asså... Bankomat kortet funkade inte i aparaten. och jag försökte 10 gånger (fett pinsamt) sen så betalar jag kontant! Så jag fick gå till banken, så ett nytt Bankomat kort kommer om en Vecka!

Sen tog jag en cigg, och framför mig satt en kärring som satt och klagade konstant. Hon var inte tyst i en sekund! Hon babblade att bilar inte fick stå framför henne, och hon sa hall käften till anda kärringar runt omkring henne! Sen sade hon skjut han som står med bilen där (okej att hon var en kärring, men så ströd i huvudet lixom) Så jag bad henne ta sin rullator, och hålla käften. Då jävlar vart kärring jäveln tyst ;)

Här vill jag bo, fett fint!


At the same place!


I love keso, and chocolate cigarettes!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0