Människor som ingen gillar.

Så fort någon skriver om mig, så får jag reda på det direkt. Jag brukar inte ge något i gensvar, men nu tänkte jag göra det. Låt oss kalla han idioten. För några dagar sedan skrev idioten ett inlägg om mig. Han skrev som vissa andra brukar göra. Patetisk bla bla bla, jag blir bara glad när folk skriver om mig, och ger mig mer besökare (och mer pengar) men ibland så finns det en massa idioter som inte vill att jag ska få mer läsare eller pengar, men ändå så länkar dom mig, så även i detta fall. Killen som skrev skit om mig är en deprimerande människa som inte har några nära och kära. Han tror att han ska få en massa nya vänner genom att skriva skit och hatiskt! Skillnaden mellan oss är att hela han är hatisk och alla hatar honom. Med mig så är det 50/50, jag har en 12000 sälla läsare 12000 som är dumma i huvet. Killen är i desperat behov av hjälp, men ingen vill väll hjälpa honom? hahahha......


Bilden tog jag från hans blogg som är en skit blogg!! Kommer ej ihåg adressen ;)

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0