Ni har skapat mig till Provokativ på heltid!

För ett litet tag san, låt oss säga 6 månader sedan, så var jag den som provocerade i några inlägg och blev framställd som provocerande! Men nu när jag bloggar 1 - 3 provocerande inlägg per dag så spelar det ingen roll vad jag skriver, jag kan skriva ett helt inlägg som är positivt, men ni drar allt över en kant. Allt detta provocerande ser ni i alla hål och kanter. Inte för jag bryr mig, för bloggen är en fasad och mitt verkliga liv är något helt annat. Stöter du på mig på stan, så kommer du märka att jag inte känner mig bekväm, jag tycker inte om att bli igenkänd så sticker bara iväg. Bloggen stannar på datan och inte i verkliga livet, men visst kommer  du fram till mig och vill nämna något positivt så gör det, men om det bara ska komma en massa skit från din käft så gör du bäst i att stänga käften raring, Annars förbered dig på ett mothugg.. Jag vet i fan jag skriver, är lite dragen och trött, puss raring, godnatt Cherry Berry Pie...


(Kommentarer kommer ej att publiceras/visas - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0