Snart kommer något roligt åt mina fans!

Seriöst jag måste ju ha några fans eftersom jag har över 20000 läsare om dagen, alla kan ju för fan inte hata mig. Iallafall så kommer det bli en överraskning till er snart (mina fans alltså), ett företag håller på trycker ett par saker som jag ska lotta ut till mina fans, vad det är ska jag inte skriva ännu, utan det kommer ni få se, men var på hurt. För när sakerna kommer så ska dom lottas ut direkt. Om ni är smarta så kan ni redan nu lista ut vad det är för något. En liten ledtråd är: Spelar ingen roll om du är anorektiker eller lider av svår fetma, de finns till alla storlekar. Nu har ni en rolig sak och se fram emot, så håll käften raring och fortsätt digga min blogg ;)


Bilden är manipulerad!
(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0