Storbloggare behöver kärlek! Paow, Kissie, Kenza och Mig!


Tänk er detta som en kontaktannons. Jag, Kissie, Kenza och Paow behöver en kärlek, men vi hittar inte den ultimata kärleken, nedan följer en kontakt-annons på oss. Du ska försöka hitta personen som du vill para oss med (helst en en kändis, sen länkar du en bildadress så jag senare kan publicera alltihopa.

Paow: Hej, jag är en 15 årig tjej som snart fyller 16, Jag älskar att festa och då menar jag festa på ganska rejält, sedan önskar jag en kille tjej som skulle kunna tänka sig att sova med mig länge Vem kan jag passa tillsammans med?

Kissie: Hello, i know you love me and i need you to be my slave, hehehe Mjaaaou... Jag vill ha en undergiven kille eller tjej, och jag ska vara den dominanta, säger jag hämta mig en cola så ska du göra det. Det är allt jag behöver, vem kan jag passa tillsammans med, juste varje gång du ser mig så måste du säga att jag är vacker ;)

Kenza: Jag behöver en kille eller tjej som kan trösta mig när jag gråter eftersom jag kan vara lite mesig då och då, och då kan det ju vara stödjande att ha någon vid min sida, bääääh finns det någon som kan passa tillsammans med mig?

Tomic: Det ända jag begär från dig är att du ska hålla käften och kyssa min fötter. Haha nej då, söker personer som inte lever på ens tillgångar, puss raring!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0