Svar på din idiotiska kommentar!



Först och främst vill jag ge cred till tjejen som skrev denna kommentar, hon vågar iallafall skriva in sin blogg adress bland kommentarerna, nu för tiden brukar det bara vara anonyma musslor som brukar kommentera som hon skriver. Min blogg må vara dålig, men inte så dålig eftersom ca 25000 läser min blogg varje dag. Du är bara en i mängden som har hittat fel. Att du tycker min blogg suger bryr jag mig inte om, det är din åsikt. Du lilla flicka du skriver att du läst min blogg 2 gånger, då kan den väll inte suga, tycker du att den sög så skulle väll du bara läst den 1 gång! Tjejen get a life, för det är sådana som dig som jag tjänar pengar på! 1000 click på min blogg och jag tjänar cpt. Räkna då ut den summan! :)

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0