Undrar om jag ska sova nu?

Nej, jag ska inte sova, det kan ju för tusan inte vara bra för mig. Nej men seriöst så behöver jag vända tillbaka dygnet. Det är en hel jävla process det. Att lida en hel dag med att vara trött är ingen hitt. Men som tur är så har jag sällskap, så det blir ju en rolig trött tid, och när jag blir trött på personen så kommer jag be den penetrera upp en spikklubba i ärslet och håll käftem. Rätt simpelt. Nej nu ska jag kolla in min facebook, som endast är till för mina vänner...... No more fans there. för ni raringar kan ju håller er till min blogg där ni hör hemma. Nej kanske ska avrunda det hela och kolla på tv och somna in, för jag pallar inte, mina ögon säger ifrån, min kropp säger ifrån min knopp har laggt sig. Puss och Godnatt raring.



(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0