Usch alltså det är hemskt!

När jag var på grönan sist så såg jag en massa fjortisar, dom var helt nedkladdade med bajs i ansiktet som hade hotpants. På hotpant:sen hade dom skrivit sina mobilnummer. Det känns på något sätt att dom försöker säga Hej, kom och ta mig. När jag ser sådana fjortisar så tänker jag hela tiden, skitsamma om dom blir våldtagna, för det är dom själva som uppmanar till det. På ett sätt så är det fel att tänka som jag gör, men någonstans så måste ni hålla med om vad jag skriver. Fjortisar är människor som står ostadigt på jorden som värken vet ut eller in. Jag tycker att alla fjortisar ska gå på kurser om hur livet ser ut, så dom får en rätt bild så dom slipper vara i det där jävla dåliga stadiet fjortis!


(Kommentarer kommer ej att publiceras/visas - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0