Utkast: Idag/Igår har ...

Idag/Igår har jag fått mycket information om en människa, jag vill inte förstå samtidigt som jag ser sanningen i det hela. Rent ut sagt tycker jag det är förjävligt, hur en människa kan vara så! Finns det inget skam i människan? Jag tänker inte nämna personen i bloggen. Känner bara för att skriva av mig lite. Att människor kan vara så falska och spela ett fult spel. Hur fan kan man leva med att utnyttja människor för att leva upp till högre grader på grund av andra? Usch jag tycker det är hemskt! Jag kommer aldrig mer se den där människan. Den människan som detta handlar om kan ta och Penetrera upp en spikklubba i ärslet för jag hatar *****!!! Eftersom jag vart vaken i nästan 2 dygn så är jag skit trött och ska snart sova. Kan lova ett inlägg till senare. Puss!!


(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0