Where is the mood!

Kom nyss hem har vart med Andrea (som tappade byxorna vid bussen, jag krockade nästan med en tjej) Sen träffade jag B****, och inte minst Valentina! Jag är glad för på Måndag så ska jag gå till mitt gym och träna skiten av mig. Sommarglassen ska bort.... på lördag ska jag till GL. Imorgon ska kah iväg på mitt möte som blev inställt idag! Ska fixa det där jävla legget och passet (har oxå tjajtat om det fett mycket) Sen ska jag se om jag hinner ta synundersökning för körkoret som snart ska tas + Jag kommer sluta blogga om några månader ;) något att se fram emot ;)


 



Mogu bilo s kime jutrom da se budim,
al je srce samo tvoje jagnje moje,
mogu da u svakom uzalud tebe trazim,
ali samo s tobom je ono pravo,ono najbolje

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0