Alli tabletter avslutad.

Nu har jag precis slutat äta min Alli tabletter.
Ni vet dom dom som Amir och Kissie tog?
Tabletterna gav positiva och även negativa effekter
Tabletterna funkar som så att du äter 3 per dag när du ska äta en måltid, man ska äta en fettsnål kost och motionera lite mer. Alli gör så du skiter ut 1/4 del av fettet från en måltid. Blir man nödig så måste man ha en toalett nära, och då är det fettet man skiter ut, en orange gul äcklig konstig konsistens. Alli hjälper dig att gå ner i vikt. Den funkar som så att går du ner 2 kilo på en vecka så går du ner 3 kilo med tabletten, det är det positiva med Alli, Det negativa är att det kan droppa olja från ärslet, och om ni tycker det är bekvämt så varsågod take the pills. Ett råd är att inte äta Ben & Jerrys medans du äter tabletterna.En annan negativ sak är man blir överkänslig och kan gråta för det minsta lilla.
Är det värt att äta dessa tabletter för att gå ner mellan 1 till 5 kilo? Mitt svar är nej, Med dom effekterna som tabletterna har så tycker jag inte det är värt.


Jag var inte ens i behov att ta tabletterna, jag ville bara ner 3 kilo och det gick ner. Men jag ett normalt Bmi så jag skulle inte ens ha tagitgt detta. Sen är jag inte 18 heller som man måste vara.
(kommentera ej)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0