Angående kommentarer!

Ni som tror att jag inte har några kommentarer tror helt fel.
Jag har kommentarer (mellan 40 - 100 per dag),
Anledningen till att jag ej accepterar kommentarerna är för att jag inte pallar med det just nu,
Folk spammar som gör att det segar upp datorn.
Nu menar jag inte spamma med enstaka länkar utan upp över 100 länkar.
Jag ska hitta koden så jag kan blockera allt spamm.
Tills jag gjort det så kommer jag ej att acceptera kommentarerna.
Men ni ska veta att jag läser faktist kommentarerna.
Jag tar inte bort dom bara utan att läst.

Skriver lite senare.

För just nu väntar jag på att Solariekorten ska komma i brevlådan.
100kr gratis solning, kan det bli bättre?

Puss Raring, vi hörs senare.



Like a dead fish.
Kommentarer inte tillåtna som sagt *lol* snälla fatta detta...

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0