Bloggare + Bloggare = ?

Hej alla små som stora.
Jag tänkte göra ett bloggpar, eller ett blogg trippel par.
Alltså det jag ska göra är att lägga på ansikte på ansikte på ansikte.
När det är gjort så har vi en ny människa,
Jag vet inte riktigt om ni fattar vad jag menar, men det är inte det viktigaste nu.
Jag vill att ni mailar mig på denna adress ---> [email protected]
*Skriv ner 3 bloggare du vill mixa (inkl mig själv)
*Skriv försäkrehets skull ner bloggadressen så jag kan hitta en bild på personen.

Senare ikväll (21:00) ska jag mixa ihop personen.
Skriv inga kommentarer hit utan bara till min mail.

Jag funderar nu starkt på att gå och sola i det nya solariumet.
Jag blir helt besatt.
en underbar känsla av välbefinnande känner man där.
Synd bara att det regnar i typ hela Stockholm.
Aja, Först mat. See Yaaa
(Kommentarer ej tillåtna)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0