Bloggtanterna, P&D

1. Jag blev inte avstängd för något fusk (lägg ner snacket, jag fuskar inte.) Jag blev avstängd pågrund att jag la upp nakenbilder på "Kenza" Blondinbella med grisnäsan. Antagligen tyckte blogg.se att jag bara ställde till med elände. Om dom nu tycker så, så kan jag faktist hålla med dom. Min gamla blogg kan du hitta om du du trycker på denna länk http://tomictomi.se/past , eftersom jag publicerar på egen domän och webhotell så ligger alla filer kvar. Jag har bara flyttat adressen till /past, Hoppas ni att ni alla jävla segfitt tröga människor fattar att jag blev avstängd för Provocerande innehåll.

2. Bloggtanter, ni gör mig riktigt irriterande, att skriva falska påståenden är fel. hellre hade jag velat att mitt namn inte skulle vara med på den där lilla raden. Hoppas ni lyckades med det jävelskap ni nu ville. Hemska tanter.....


Var tvungen och köpa den där "tjej tidningen" för och se med mina egna ögon!

3
. D du borde sluta ljuga, snart ljuger du så du tror på dig själv.
Sök hjälp innan dina föräldrar tar intiativet.
P. Kör på med din stil.
(Kommentera ej)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0