Det är hemskt att sova för länge.

Det är jätte skönt att sova, men inte för länge.
Jag får en hemsk känsla och även huvudvärk när jag sover i 24h +.
Jag är i någon slags fas där jag kan sova obegränsatt.
Jag ska söka hjälp för detta tror jag.
Jag kan inte ha det såhär, det dödar mig psykiskt.

Från det ena till det andra.
När jag skulle kliva på Tvärbanan igår så hålde jag på få värsta skratt attacken.
Det var ett gäng Down Syndrom människor som skulle kliva av.
Den ena hade en säck över ryggen och började "Hej Hå Hej Hå"
Ja föreställ er det själva så kommer ni att skratta.

Sen så en annan rolig grej som hände igår.
Jag och min bror satt från tåget till årsta mot solna.
Då satt det 5 homosexuella killar brevid oss.
Den ena säger Vad har nii gjort idaag dåå?
Den andra svarar "Shööööööppat på Söööööder" (med fjollig röst)
Det bubblade inuti mig (Jag kynde inte hålla mig för skratt.
Hahaha *lol* Ibland kan det bli så med.



BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
(kommentera ej)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0