En massa babbel från min fullproppade muhäänder.

Okej till en början vill jag säga till alla 15000 som undrar varför jag inte godkänner kommentarer. Det är för att jag ej pallar att ha kommentarer just nu för tillfället. Jag tycker det känns jätte bra utan era åsikter och jag tänker fortsätta så att inte acceptera era kommentarer. Men vill ni komma i kontakt med mig?, skriv då ett söt mail så lovar jag att svara på det. Min mail är [email protected] (ej msn som tur är :)

Det finns en bakrundsbild på alla Vista datorer. Den är inte så specciel, men jag älskar den bilden och har den som skrivbordsbakrund på alla mina datorer. Är det verkligen så att en bild säger mer än tusen ord? Jag tror fan att det måste vara så. Jaja ska inte dra ut på detta.




(kommentera ej)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0