Jag fick min revansch mot BITTERFITTAN

I alla land, varje stad så finns det en odåga.
Hagalunds värsta odåga är Bitterfittan. Hon jobbar på Hemköp.
Dom flesta som bor i Hagalund tycker inte om Bitterfittan.
Hon är lat, otrevlig, bitter och allmänt irriterande.

Idag när jag gick in i Hemköp med 2 kompisar så såg vi Bitterfittan sitta vid kassan.
Vi försökte smygfota henne, men det gick inte så bra, hon kollade emot oss.
Jag lånade min kompis mobil och låtsades prata i telefon.
Jag tog 2 kort på Bitterfittan.
Inte nog med det.

Vi stog i kö:n för att betala det vi skulle köpa.
Då går Bitterfittan till Cigarette automaten för att hämta ut cigg som fastnat.
Då kommer det en annan personal som sätter sig i kassan.
Jag säger då högt "äntligen en som inte är bitter och otrevlig mot kunderna"
Bitterfittan kollade rakt på mig (tror hon blev lite ledsen)
Jag hoppas att hon tog åt sig, det tror jag i alla fall att hon gjorde.
Samtidigt som Bitterfittan kollar ilsket på mig så börjar kvinnan framför mig att-
asgarva och nicka på huvudet för att instämma att jag har rätt.
När sedan Bitterfittan går förbi mig säger jag "Vadå? Hon är ju fett otrevlig och bitter"
Hon hörde vad jag sa igen och gick och gömde sig.

Yeah, Jag fick min revansch mot BITTERFITTAN





Ja här är den omtalade Bitterfittan, Hoppas att hon skämms riktigt mycket nu.
(KOMMENTERA EJ)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0