Jag har glömt och berätta en sak som hände.

För ca: 1 vecka sedan hände något på Ica Maxi i Solna som gjorde mig förbannad.
Det var när jag och min familj skulle dricka en Chailatte på Espresso House.
Jag beställde en IsChai, kvinnan ger mig en IsChai som smakar vatten.
Jag går till henne och säger att denna isChai inte smakade gott, mest vatten.
Hon kontrade tillbaka med att en isChai ska inte smaka så mycket Chai.
Jag frågade henne då om hon tog sitt jobb seriöst och om hon kunde göra en ny.
Allt för att jävlas med mig så gör hon en ny Chai, med klumpar i och 5 skopor pulver.
Jag går fram till henne igen och säger driver du med mig eller det är klumpar i denna.
Hon svarar mig "Du ville väl ha smak eller?"
Jag lackar och säger GÖR EN NY.
Då börjar hon säga att "vi förlorar pengar på sådana kunder som dig"
Jag svarar att om hon gör en ordentligt isChai så slipper hon göra om den.
Då frågar hon mig:
*Hur mycket pulver vill du ha i?
*Hur mycket vatten ska jag hälla i?
*Hur många is bitar vill du ha i?
*Vill du ha mjölk/hur mycket ska det va i eller vill du ha något annat än mjölk i!

Kärring fittan tar för fan inte sitt jobb seriöst!
Jag vet väl fan hur en isChai smakar!
Synd bara att jag inte tog en bild på fittan så jag kunde hänga ut henne.
*Hon hade iallafall mörkt mellanlångt hår och var mellan 20-30 år.
Hon jobbar på Espresso House i Maxi (Solna)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0