Jag vet att jag är bäst ;)

Raringar, ni behöver inte påpeka att jag är bäst och har bästa bloggen. Jag vet redan om det, och jag kommer för evigt att ha bästa bloggen. Jag vet att min blogg har fått lite bad innehål. Nej seriöst, jag blir jätte glad när ni påpekar att jag har en grymm och bra blogg. Men det stör mig fortfarande att ni säger att jag fuskar med min statistik. Att jag, Paulina och Desiree kom fort upp på listan. Bara för det så betyder det inte att vi fuskar. Blir man länkad av flera stora bloggar så är det klart att man kommer upp på listan. Skriver man lite provocerande så kommer folket tillbaka och läser bloggen. Jag är så fucking jävla trött på alla mammabloggare och modebloggar, Mera provocerande bloggar som sänker alla.


Statistiken ljuger inte, det gör inte jag heller. Så håll käften raring och fatta läget.


(kommentarer godkänns ej)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0