Pay back is a Bitch (w*ore bitch)

Desiree Nilsson, en tjej som har tappat bort sig totalt.
Hon vet inte vart hennes fötter står på jorden just nu.
Hon har flötet bakom sig, så sorgligt. mycket mycket sorgligt tycker jag.
Det ända jag gjorde var att hjälpa henne. Förklara för henne.
Hon visste inte ens om ordet Provocera innan jag förklarade det för henne.
Hon ville vara Provocerande, så jag lärde henne, hon frågade vad som menades.
gång på gång så hjälpte jag henne.
*Nu så snackar hon skit om mig, Visst det får hon.
I dont give a damn for a little 14-on+is girl.
Men snackar man skit så ger jag tillbaka.
*Jag har inte pratat med Desir på flera månader och så dyker hon upp med bullshit.
Aja nog om detta. eller en sak till. Nej nej palla lägga ord på henne.


(No comments)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0