Samantha Jones / Kim Catrall

Den senaste veckan har jag varit mycket deprimerande. Jag har kunnat fälla tårar för ingenting. Det är den där (Alli) tabletterna som gör att man blir överkänslig. Det är helt sjuk. Och när man är så sårbar så fortsätter man med dom. Varför slutar jag inte bara med dom? Men jag vill oxå fortsätta med dom tills jag dör :)
Det finns en enda skådespelare som kan få en på humör. Det är Kim Catrall som speler Samantha Jones i serien "Sex and the city" Hon är så jävla rolig och man kan verkligen inte hålla sig för garv. (Fuck me, Fuck Him, Just Fuck bla bla)
Så hon ska få space här på min blogg. Så kan jag skratta när jag kollar in min blogg :)

Ni får gärna Kommentera men jag tänker inte acceptera kommentarerna, jag kommer endast besvara på dom.


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0