Varför skulle inte jag ha några kommentarer?

Endast för att jag skriver efter varje inlägg (kommentera ej) (kommentarer godkänns ej) betyder det inte att jag inte får några kommentarer. jag får många kommentarer. Men som sagt ni tror ju på det som låter bäst i era öron. Är det inte så? "Tänkte vell det raring" Det kan inte vara lätt och vara er? med ett stolpskott i pannan. Hur som helst så kommer jag fortsätta ett bra tag med att inte godkänna några kommentarer eftersom jag mår bra utan era åsikter. era åsikter kan ni stoppa upp i eran egna röv eller varför inte i någon i din närhet (det skulle nog de tycka om) Hihi nu kanske jag är lite elak av mig, men thats me. Så nu till alla 50 kommentarer som jag får per dag (du får inga kommentarer det är därför du har så du inte godkänner kommentarer) Bla bla bla , This make me really sick...


( Tro inte att eran statistik ska öka via mig fuckers)
Ha en underbar natt raringar :) och!!! Kommentera inte era blinda jävlar :)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0