Oasis of the Seas - Kryssning att dö för!

Har ni hört talas om världens största kryssningsbåt? Oasis of the Seas är iallafall namnet. Båten är lika stor som tre och en halv fotbollsplan! Oasis of the Seas tog sex år att bygga och har kostat 11 miljarder kronor. Ombord finns en amfiteater med artister, en tropisk park, barer, vågsimulator, hockeyrink, golfbana, klättervägg, spa, gym och ett shoppingcentrum.

Någongång inom loppet av 3 år ska jag åka en veckas kryssning med båten. Jag tror jag kommer bli jävligt besviken och ledsen eftersom jag kommer att ha det så jävla kul att jag inte ens vill lämna båten sedan när man ska gå av. Jag tror det skulle va en bra present för min mamma och mina bröder att bjuda dom. Men den ska ha Premiär åkning den första december.


Fartyget!


The ass of the Oasis, Haha!


Lovely Huh?


Market!


Sol och bad :)

Raringar visst ser det ut att bli en härlig kryssningsbåt? Men ni kan ju redan nu sluta tänka på kryssningen med denna båt, eftersom ni aldrig kommer få råd att åka med den. 6000;- per person kommer det gå på, och då är det low class! Forget it Raring.. Jag har iallafall råd att åka, Suck on that :)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0