Antarktis i mitt rum.

Jag sitter nu med min fjällräven dricker kaffe och röker en cigg ( efetersom jag har hört att man blir varm av det, och det är ju helt logiskt eller?) Varmt kaffe, Eld ciggen. Har suttit med jackan i 2 timmar nu, och vägrat gå och stänga fönstret för då är jag rädd för att frysa mer. Ju närmare man kommer målet destu kallare blire?

Tomic Tomi, TOMICTOMI, FJÄLLRÄVEN

Just nu känner jag mig bara för att skriva ett mega långt inlägg. Jag har inte skrivit så mycket de senaste sju dagarna. Jag vet inte vad jag gjort dessa sju dagar som gör att jag inte kunnat skriva. Det jg har gjort är att ha spenderat dagarna med min moster och Amor, festat, käkat ute, handlat kläder, men det är ju min vardag. Så det måste vart för att jag helt enkelt inte kommit till ro med att skriva!

Ska sitta vaken tills morgonen samt kvällen. då min bror kommer, vågar inte lämna min dörr öppen, det är ju fan rån varanan dag här i hagalund så man vågar inte riskera att lämna dörren öppen. Jävla skit ställe, gaah vill bort nu.

Morgon dagens planer: Ska möta min moster nere på cafet och ta en latte och bara snacka, det är så skönt, för vi är så lika. Vi tänker som en, och kan komunicera om det mesta.

Min bror länkade nyss en video på Youtube, och bad mig inte att skratta, men det gick ju inte att hålla. Kolla på dessa fat girls som dansar, är det inte riktigt underhållande?



Juste, har pratat med ett företag (som ingen av er kommer att få veta) Jag sa till dom att jag gärna skulle vilja ha Final Fantasy XIII PS3 bundle och att jag skulle göra en mega reklam för den konsolen. Dom gick med på det, men den kommer jag inte få förens den kommer till Sverige, men gissa om jag är glad!



Detta får avsluta detta inlägg, fick skriva av mig och det var exakt det jag ville. Hoppas ni har det bra raring. Imorgon kommer ett roligt Kisse inlägg som ni inte får missa. Hörs senare. Käften raring and stay TT! Skicka gärna ett mail till mig, ni kan fråga om vad som helst, har ändå inget att göra [email protected]

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0