Det tar oss 5 timmar för att se på en film.

Jag och min storebror bestämmer oss för att se på en film, vi kommer faktist överräns om att vi ska se på Terror på Elm Street (A nightmare on Elm Street) Han hade sett på 1:an igår och den ville jag se på! Alla andra ville jag inte se på men han ville se på dom. Vilket dilemma lixom! Vi snackar oss igenom alla filmer berättar och försöker återminnas vad den handlar om!



Tillslut så bestämde vi oss för att se på Freddys mardröm, och det är alltså del fyra av alla dessa filmer. Att det ska ta oss 5 timmar för att bestämma oss för en film är ju lite 2 much. Nu ska jag strax gå och möta Jenni och smida lite framtida planer.



Min bror blev sugen på en macka och tog en från Kylen. Den såg så äcklig ut så att jag höll på att spy. Titta bara på den så förstår ni.

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0