Jag är evil, Hahahahahaha....

Jag gick förbi Telenor idag, snubben frågade om jag var sugen på en ny mobil (nu är det som så att jag hatar Telenors mobila abonnemang) Jag sa ja, den där är cool, vad e det för telefon? I en halvtimme typ stod jag där som ett lekande frågetecken, jag frågade 100 frågor som jag viste svaret på, allt för att driva. Sen säger han att fast pris abonnemang skulle passa mig bra, När han började ta mina personuppgifter får jag panik. Tänk om jag hade beställt ett abonnemang, jag får ju ta kredit och abonnemang med tanke på min inkomst! Inte för att det är värsta grejen, men jag har ju ett nu! Lite onödigt. Så efter den där jävla halvtimmen och med ett bombarderat huvud, så finns det ingen ursäkt förutom, "Oj hoppsan, jag är bara 17, hej då!!" Haha! Hoppas han inte läser detta, för då måste jag ta genvägar för att slippa gå förbi Telenor :P


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0