Jag inspireras helt av Canada Goose kollektioner..

I år Så blir det verkligen Canada Goose Style.
Jacka, vantar och Scarf från Canada Goose. Jag älskar kvaliteten på Jackorna. Jag har ju mina 3 Canada jackor. och en av dom har jag haft i cirka 5 år, och den ser fortfaranade ny ut. Jag vill hela tiden köpa nya eftersom jag är så nöjd. Hellre att man lägger ut flera tusen på produkter man gillar och känner sig bekväm med än att man köper skruttiga jackor på stadium. Med Canada Goose så blir man ju inte besviken och man håller sig alltid varm. I år så ska jag köpa 2 stycken jackor, och det blir av i November. Den ena jackan som jag skrev om hette "Fleet Bomber", och den andra som jag har bestämt mig för att köpa är "Corduroy Snorkel Bomber" jag är inte säker på om den finns på Nk sport och fritid, men annars så finns den säkert på Urban Street. Ska kolla upp!

Canada Goose TomicTomi
Länge leve päls och dun :)

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0