Morning!

Vaknade egentligen vid 5. Men har inte haft orken att skriva något. Gick ner till lokala puben igår. Tråkigt nog så var det Fotboll, med andra ord ingen Dj eller musik. Tyckte det var skittråkigt om jag ska va helt ärlig. Fotboll är den mest jävla överskattade sporten på denna planet. Jag förstår verkligen inte att människor kan älska att titta på fotboll anyway, drack min favorit drink och några öl, sen så somnade jag direkt hemma.

Idag ska jag bara vara hemma tror jag, måste städa mitt rum, ser helt kaos ut.
Ska nog även titta på några avsnitt av DolceVita, kommer ni ihåg det programet? Det var med Emma Andersson, Bättre programledare får man ju söka i årtal för att hitta. 100 gånger bättre än den patetiska Carolina Gynning.


Enda bilden som togs igår, ja man ser ju.... mycket!


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0