Riktigt onödigt Marlboro..

Igår när jag köpte cigg så tänkte jag att jag skulle köpa Marlboro. Det var länge sedan jag rökte dom skit ciggen, eftersom jag vanligtvis röker Prince, Prince är mer klass you know! Han i kassan sa att det blev 47:50. I det ögonblicket blev jag chockad. Chockad över att dom sänkt priset från 50kr till 47:50. Ciggen höjs hela tiden, varför då sänkas. Så imorse när jag när jag köper Marlboro igen så stod det 47:50 igen. Jag tittade noga och såg att det bara var 19cigg i paketet. Alltså har dom plockat bort en cigg och minskat priset för en cigg. Sen är dom nog så fula att höja till 50kr igen, men då bara med 19cigg. Fult sätt för att bli av med ciggen. För mig skulle det inte spela någon roll om dom kostade 100kr, jag skulle ändå ha råd och röka. Men jag tänker lite på dom som inte har dom pengarna som jag har. Riktigt illa gjort Marlboro.


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0