Vad är det en del människor har så svårt att fatta?

Hörru ska vi till Ullared?
Du vill du följa med till Outleten i Barkarby?
Hallå H&M har värsta rean ska du med?

Nej, nej och återigen nej! Jag handlar inte på blilliga klädaffärer. Jag tycker H&M är skit. Ibland kan jag väll beställa typ halsduk eller liknande från H&M men annars inte. H&M och Outleter är för dom som inte har så mycket pengar i sin plånbok! Jag har pengar på mitt kort och handlar best fan jag vill på lite mer klassiga affärer. Ullared lixom, vad fan är det för trash igentligen? Fattiga människor som tror dom "fyndar". Samma med Second Hand! Vem fan vill handla begagnade kläder? INTE fan jag iallafall..

Så alla ni som känner mig. Vänj er vid att inte fråga mig om ni vill att jag ska med till någon skrutt klädaffär för det är bara slöseri med eran tid. Jag frågar om vi ska handla, och har du inte pengar så är det ju synd för dig! :)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0