Dags för er att få spekulera ;)


Jag får ofta en massa idiotiska frågor. Jag besvarar inga för allt är bara idioti, Jag ska ge er några saker att fundera på! En del saker stämmer en del stämmer inte, Eftersom ni drar egna slutsatser så ger jag er nu chansen att dra era slutsatser. Tänk logiskt.

1. Jag säger att jag bara är 17, Hur kan jag då klubba och grejer, hallå det är 18 års gräns. Det här med att jag är 17 stämmer nog inte, Jag är nog trots  allt 18+ Vad tror ni?

2.
Jag umgås bara med tjejer. Hallå jag måste ju lixom vara bög. Vem umgås annars bara med tjejer det är ju lite som Amir (gaybloggen) Han är bög och umgås mest med tjejer, Vad tror ni?

3.
Jag snor mina vänners citat, kommentarer, utalanden och sedan så påstår jag att det är jag som kom på det. Eftersom jag har mer vänner än vad någon av er har, och dom tror på mig, Vad tror ni?

4.
Några bloggläsare satt nära mig på bussen, det går en Kines förbi och jag pratar med en kompis i telefon sen råkade jag säga TjingTjong. Sen dess så startades ryktet att jag hatar Kinese. Vad tror ni?

Vem vet sanningen? Du eller Jag?
Ni kan bara spekulera och dra era egna slutsater.

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0