Det är mina åsikter som räknas. Fattar ni det era idioter?

Det har svärmat in 100 tals mail angående det jag skrev om Alholister/Drogare/Utliggare. I mailen står det hur sjuk jag är som kan trycka ner dessa människor, att dom är precis lika mycket värda osv.. Men nej, ni har så jävla fel. Det är bara mina åsikter som räknas i denna blogg eftersom den tillhör mig. Era åsikter ka ni penetrera upp i ärslet där dom hör hemma. För vem bryr sig om era åsikter?

Let start this text!
Alkohlister/Drogare: I mina ögon är dom inte värda ett skit. Dom har själv satt sig i sittsen. Varje människa har ett val, den goda vägen samt den dåliga vägen. Väljer man den dåliga vägen är man en dålig människa, väljer man den goda vägen är man oftast en god människa. För att bli Alkohlist så måste du dricka alkohol, är det någon som tvingar dig att dricka? Nej, du väljer att ta den där ölen, drinken eller vad fan det nu är. Det är du själv som väljer det.

Jag skiter fullständigt i om Alkohlisten förlorat hela sin familj och inte har något att leva för. För man ska alltid tänka positivt och fortfarande välja den goda vägen, har man förlorat något så kan man bygga upp till en viss del igen. Du kanske inte kan få tillbaka din familj, men du kan skaffa en fru/man och bilda en familj, hjälpa dom som har det svårt, ja det finns en massa gott man kan göra, och väljer du att ta ditt val till det negativa så får du göra det, det är fortfarande ditt val och ditt fel att du väljer att gå den vägen. Jag tycker inte ett dugg synd om er.

Samma gäller drogare. Det är du som väljer om du vill röka den där jointen eller injecera den där sprutan. Det är ingen annan som tvingar dig att ta den. Väljer du den negativa vägen så måste du inse att alla kommer se ner på dig, ingen kommer vilja vara med dig, ingen kommer hjälpa dig. Vem av oss är det som orsakde ditt beronde?

Så ni 25000 läsare som läser min blogg dagligen, inseer ni nu att jag har rätt eller ska ni fortsätta komma med tomma argumment? Jag är intresserade av er som tycker jag har helt fel, vill gärna läsa vad ni tycker om detta inlägg och vad som är fel och vad det är som är fel på mig, tänker jag konstigt är jag i sjuk i huvudet som tycker detta?  Vänligen kontakta mig på [email protected] .

Så vad väljer du raring? Den spåret som går framåt eller spåret som gör att du blir överkörd? Väljer du framgång eller undergång? Väljer du att bli omtyckt av många eller hatad av en hel skara?


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0