Gamla Dokument från Skoltiden..

Tänk er att leva i en dröm.

Att leva i en dröm, En dröm utan bekymmer, där du lever helt problem fritt. Vore inte det underbart?

I drömmen händer det bara saker som du vill ska hända, Inga bråk, inget tjafs, inget negativt!

Du har pengar, oändligt med pengar, så du behöver aldrig vara oroad att du inte har några pengar!

Du umgås bara med dina riktiga "vänner", alla falska vänner sollas bort automatiskt!

I din dröm så får du även resa vart du vill och även när du vill i livet! Ditt liv är oändligt!

Men nu till frågan! Skulle du bli 100% lycklig av att leva ett drömliv?

Att kämpa för att få något är en underbar känsla när du väl har det du vill ha!

Att få vad du vill ha eller kunna köpa allt du vill ha, kommer aldrig tillfredställa den känslan! Hur ska du kunna få uppleva den då? Du kommer aldrig få uppleva den med ett drömliv!

Så tänk på frågan om du någongång får den. "Vill du leva ett drömliv?"

Kommer ditt liv bli så perfekt som du tror med ett drömliv?

Jag skulle aldrig vilja leva ett drömliv!

Jag har det underbart bra som jag har det idag! Jag kämpar för dom sakerna jag vill ha i livet, och jag kan själv känna av, vilka människor som står mig nära och vilka som är falska!

Jag är en människa som älskar att filosofera omkring tankar och funderingar!

Att själv få reflektera över mina egna beteenden och tankar.


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0