Helvetes nattklubbs vakt (om man kan kalla dig det)

Allting startar med att jag möter 2 vänner. Efstatia och Efram, Dom vill ha med mig, Steven och Jenni till Helenelund, där dom hade karioke kväll på en pub. Så vi drog dit. Väl framme så visade det sig att det var fett tråkigt så vi drog till Högdalen, i bilen så satt vi och småhinkade. Vi drog till Engelbrekts nattklubb som ligger mitt i centrum i Högdalen. Allt var chill vi drack lite, dansade lite och sedan så skulle Efram dansa till Billie Jean, så vi drog ut och rökte snabbt, Efstatia, Jenni, Steven och Jag. Vi går till bilen, dricker snabbt en vodka med sprite. Jenni springer iväg före. När vi andra går mot entreen så står vakten och säger....



Tyvärr tjejen, du kan inte komma in, du är för berusad. Då öppnas min käft för att försvara min bästis Jenni. Jag säger " men herregud driver du med oss eller? Vi var bara och tog en cigg vid bilen, hon har sin jacka och väska därnere, låt oss hämta den fan! Han tittar då på Efstatia och säger att hon kan gå in. Jag säger igen till honom " hon har sin jacka och väska där nere! Han säger då till mig, dina vänner kan gå in, men inte du. Sen när jag säger att han ska bli uthängd på min blogg, då frågar han mig om jag hotar honom. Jag drar iväg och skriker jävla horunge, din jävla idiot, ta dig i ärslet din fitta... Jag möter ett par tjejer som säger att dom hatar den vakten också, han gör allt för att irritera folk.. Dom berättade även att vakten slog ner hennes bror. Vilken jävla vakt.... Av ren dumhet ringde jag Polisen och sa att vakten diskriminerar serber. Hon svarade att hon inte kunde göra något åt det. Hahahahha...



Aldrig mer att jag ska till den där jävla klubben, tråkigt nog så har dom en grym DJ varje lördag som vet vad folk gillar för musik. Förutom den där jävla Lady Gaga - Poker face :)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0