Jag planerar flytt inom ett halvår!

Just nu sitter jag och kollar vart jag vill bo. Jag planerar att bo på Strandvägen eller Skepparg/Kaptensg men det är ju typ samma så whats the deal lixom. Jag vill flytta hemifrån inom ett halvår. Jag har kollat upp ekonomin. Och måste ta reda på om jag har råd att leva med mig själv ens. Och det hade jag. Jag vill inte ha någon Bostadsrätt utan vill ha Hyresrätt.

*Hyra: Max 15000;-
Tror ni jag kommer klara det?

Räkningar och shit vetifan
hur mycket det kommer ligga på! Men man kanske kan gissa på 4000, allt beror ju på. Men med andra ord så komer allt kosta 20000;- Att själv betala 20000 kommer va drygt. Men vill man bo på lyxställe så får man Paya, så det kommer nog gå fina fisken. Jag söker en 3:a över 65km2. Fyfan jag skulle må bäst då!! Frågan är bara kommer jag ens vara där? Eller kommer jag springa hem till min mamma?



Någon som vill bo med mig? maila mig här med rubriken Lägenhet.

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0