Mer bilder från grönan!

Jag var bara 2 gånger på Gröna Lund i år. Och det var lika roligt som alltid. Fasst det fanns extremt roliga saker som hände. *Jag och Tanya ska åka vilda musen när det står en 80 årig tant som stog bakom oss och skulle åka. När vi åkt klart så svimmade hon nästan, jag tror trycket gjorde att hon inte pallade efter. *Alcazar uppträdde på sommarkrysset, dom var så jävla bra. *En kärring blev irriterad på mig för att jag blåste rök i hennes ansikte. * Korten man kan köpa efter Berg och Dalbanan. Jag kollade på kortet och det blev verkligen skitfult, så jag ville inte lägga en massa onödiga pengar på fula kort så jag fotade med kameran och kärringen som sålde fotona sa till mig att så får man inte göra. Ja sa att hon var hemsk, hon kontrade med att jag hade rätt, sen sa jag Bitterfitta till henne ;) *Insane var det roligaste jag någonsin åkte, eller först så kommer kanonen på Liseberg ;).. Här kommer lite mer bilder från Grönan med Tanya, Vet ej om jag redan publicerat dom!


Random människor på Insane.


The Sims bilen, lol..


Alcazar ;)


Jävla grönsak fan, fett läskig..


Lol..


Pasta!


:)


Månsan, fett störd människa det där!


Skevtroll, jag ser hemsk ut!

(Kommentarer kommer ej att publiceras - läs varför här)


Kommentarer
Trackback
RSS 2.0