Nu har jag fastställt mina röstningar :)


Jag tycker Linn Herbertssons blogg är bra, inte för att hon skriver något speciellt som tilltalar mig, men av dom 3 så gillar jag hennes blogg mer.


Katrin utan tvekan, Jag älskar den kvinnan, hon har alla citat, kommententar och är otroligt kvick på att säga sitt. Hon är verkligen grymm, Ser upp till henne :)


Av dessa 4 så tycker jag Pernilla har bästa kändisbloggen, jag har slutat läst den i några månader, kanske ska börja läsa den igen, Eller har hon slutat?


Hem inredning inspirerar mig mest.. Husmusen har en skit bra blogg om man vill hämta inspiration för design med mera ;) Hejja musen..


Alla 4 tycker jag är skit. Nils har skrivit illa om mig så han kan ta sig i ärslet och Hejja Calle.


Kling my Bells Kling my Bells.


Jag tycker faktist hon Nevariepa eller vad fan det står, men hon skrev till mig att hon hoppas att jag blir anmäld så hon kan ju ta sig i ärslet och suga hästballe. Hejja den med gröna ok grejen..


Det var svårt att välja men jag väljer att rösta på Hibbs, för hennes blogg gillar mest..

Kommentarer
Trackback
RSS 2.0